+48 501 072 071
(3) 341,99 zł
Koszyk
(0) 0 zł
Łącznie 0
Do kasy Zobacz koszyk

Gwarancja i reklamacje

Większość towarów dostępnych na naszych aukcjach objęta jest gwarancją producenta. Okres gwarancji zazwyczaj wynosi 12 miesięcy od daty zakupu a wszelkie ewentualne zmiany tego okresu są wyraźnie zaznaczone przy opisie danego produktu.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne, skontaktuj się z nami, a my określimy optymalny sposób załatwienia reklamacji. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe. W pozostałych przypadkach wszelkie usterki należy zgłaszać do naszej firmy jako sprzedawcy towaru. Odsyłając reklamowany towar prosimy dołączyć kopię otrzymanego dowodu zakupu oraz dokładny opis przyczyny reklamacji. Jeśli reklamacja uznana zostanie za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak produktu w aktualnej ofercie) zwrócimy Państwu pieniądze lub zaproponujemy zamiennik. Koszty odesłania wadliwego towaru będą zwracane przez naszą firmę po uwzględnieniu reklamacji, należy jednak przed odesłaniem ustalić z nami rodzaj przesyłki zwrotnej. Jeżeli nie ustalono z nami innej metody wysyłki, towar należy do nas odesłać Pocztą Polską listem poleconym priorytetowym.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów(…), w przypadku sprzedaży konsumenckiej na zasadach sprzedaży wysyłkowej, z towaru zakupionego na naszych aukcjach możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy odesłać na swój koszt. Przesyłkę należy bezpiecznie zapakować, aby towar nie uległ uszkodzeniu. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych na nasz koszt lub wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu towaru - wyślemy do Państwa oryginał i kopię korekty f-ry VAT. Klient powinien odesłać podpisaną kopię korekty faktury VAT. Ponieważ sprzedaż towarów dokumentowana jest fakturą VAT - zwrot towaru musi być udokumentowany korektą faktury VAT. Korekta ta zgodnie z obowiązującymi przepisami musi być podpisana przez Klienta zwracającego towar. Otrzymanie towaru i podpisanej korekty warunkuje możliwość przyjęcia zwrotu na stan magazynu i zwrot pieniędzy za zwrócony towar. Gwarantujemy zwrot wartości produktu i kosztów dostawy do klienta zawartych na fakturze sprzedaży.
W przypadku gdy klient kupuje towar z dostawą na nasz koszt, podczas zwrotu towaru bez podania przyczyny będzie musiał pokryć koszty wysyłki towaru które ponieśliśmy zgodnie z cennikiem. Jeżeli towar był wadliwy lub niezgodny z opisem, wówczas wszystkie koszty ponosi nasza firma.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania a także świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu.

Zwroty i reklamacje prosimy przesyłać na adres:

House of Beauty
ul. Kilińskiego 17
44-200 Rybnik


ul. Kilińskiego 17, 44-200 Rybnik
Zobacz dojazd
Odwiedź nasz salon
Chcesz się skonsultować odnośnie zamówienia?
+48501 072 071
Promocje
Bestsellery
  • W tej chwili brak najlepiej sprzedających się.